Egy egyszerű egyetemista elképzelései

Hogyan kezdjünk neki az orosznak?

Hogyan kezdjünk neki az orosznak?

A második hónap eredményei (ÁPRILIS)

2016. április 26. - Vihlop

Bár még nincs vége a hónapnak, de már látom előre, hogy nem fogok 5 nap alatt sokat elérni. Sajnos ez a hónap nem úgy sikerült, ahogy elterveztem. Voltak konkrét terveim azzal kapcsolatban, hogy a Sag za sagomban fogok leckéket megoldani. Ebből 1 vagy 2 lecke valósult meg, és a nyelvtannal sem sikerült annyit foglalkoznom, mint szerettem volna. Szavakat pedig alig tanultam (max 20-at de ez durva becslés). 

Ennek a sikertelenségemnek az oka csak részben az, hogy továbbra is :(zééháákra kell készülni folyamatosan, illetve beadandókat kellene írni. Viszont ha figyelembe veszem azt, hogy ezekre szintén kevés időt fordítottam nem maradt semmi más kifogásom. 

Mi az igazság?

Az, hogy lusta voltam. Rengeteg időm volt, mégsem szántam a dolgaimra annyit, amennyit elterveztem/kellett volna. Ezt a tavasznak szeretném betudni. Jó érzés kint lenni a kertben, dolgozgatni, vetni, gazolni, és az állatokkal foglalkozni. Hétvégén mikor otthon vagyok csak erre szánok időt. Amit meg tudok bocsátani magamnak, mert kell a kikapcsolódás a hétvégén. Viszont az az igazság, hogy hétköznap sem csinálok semmit, csak a koliban ülök és az angolomat fejlesztem input módon különböző politikai témájú videók által. Ez szintén hasznos dolog, de nem erre kellett volna a hangsúlyt fektetnem. Furcsán hangzik, de nekem ez kikapcsolódás. Tehát én a hét mind a hét napján pihentem. Ez eléggé zavar most így visszagondolva, de túl kell lépni rajta, és tanulni belőle (itt jöttem rá, hogy jó ötlet volt blogot indítani, hogy szembesítsem magam a saját hibáimmal).

A hónap eredménye(i)

Megtanultam számolni! 0-tól végtelenig, és elkezdtem ismerkedni a sorszámnevekkel is, viszont ehhez még idő kell, hogy bevésődjön, és ez csak a következő hónapban fog bekövetkezni. Ami viszont ennél is fontosabb, rájöttem a számolás fontosságára az oroszban.

Miért fontos már a legelején megtanulni oroszul számolni?

Azonkívül, hogy számok ismeretére és a számvetésre a későbbiek folyamán nagy szükség lesz, és ez egy nagyon alap dolog a számolással való foglalkozás nagyon sok más előnnyel is rendelkezik. Ezek a következők:

- Az ember szája rááll a kiejtésre

- A nyelv logikájába való kisebb betekintés

- Az agy elkezdi megszokni az új nyelvet

- Ez is szókincs, és a metrón állástól kezdve bárhol elő lehet venni és gyakorolni pusztán fejből, így hasznosítva az időt

 

A tanulság

Meg kell találni az időt a tanulásra, ezt lehetőleg minél előbb, halogatás nélkül.

A bejegyzés trackback címe:

https://kezdjunkoroszul.blog.hu/api/trackback/id/tr888666164

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása